initieri-cursuri

18 Aug

Va astept cu mare drag sa plantam impreuna semintele de aur ale luminii, ale evolutiei, ale curatarii si vindecarii sufletului.

carmen.ion7@yahoo.com

telefon: 0746 023 123

 

10 Răspunsuri to “initieri-cursuri”

  1. Anton George Decembrie 8, 2011 la 11:56 am #

    salut, gratis sau contra-cost?

    • luminos1 Decembrie 8, 2011 la 12:08 pm #

      as putea spune aproape gratis fata de cit costa in mod normal
      50 lei, e o suma modica ce nu acopera cheltuielile, piatra pi, chiria spatiului si alte cheltuieli
      o zi frumoasa!

  2. eugen Decembrie 8, 2011 la 5:28 pm #

    care este data desfasurarii si orele , unde?

    • luminos1 Decembrie 8, 2011 la 7:20 pm #

      Buna Eugen,
      Din ce oras esti? In functie de asta se va stabili data si ora.
      O seara frumoasa sa ai!

  3. simona Decembrie 9, 2011 la 1:24 pm #

    Cat dureaza cursul , in ce locatie si in ce data?Am inteles ca pretul ar fi 50 de lei?Eu sunt din Galati

    • luminos1 Decembrie 9, 2011 la 1:32 pm #

      buna Simona,
      eu sunt in cluj, cursul dureaza citeva ore, in functie de numarul de persoane participante, cam 1 ora, 1,5 ore de persoana
      pretul e 50 lei
      e departe Galatiul, dar, daca v-ati aduna mai multe persoane, as putea veni acolo
      telefonul meu e 0746 023 123 daca vrei sa discutam amanunte
      o zi frumoasa!

  4. Alin Decembrie 10, 2011 la 6:42 am #

    Am citit, e interesant. Vreau si eu.

    • luminos1 Decembrie 10, 2011 la 6:44 am #

      Telefon 0746 023 123.
      O zi frumoasa!

      • Anda Ianuarie 13, 2012 la 12:11 pm #

        Multumesc frumos, a fost minunat! Singurul regret dupa initiere: ca am tot amanat-o 1 an din varii motive, trebuia sa o fac mai demult. Merita fiecare leut si mai mult! O sa urmaresc pe parcurs ce se mai intampla, pentru ca procesul abia a inceput…

      • luminos1 Ianuarie 13, 2012 la 4:03 pm #

        cu mult drag, ma bucur ca te-ai simtit bine si te-a ajutat
        pacea, lumina, iubirea si ingerii fie cu tine!!

Lasă un răspuns

